Sortowanie
Źródło opisu
Filia w Ostrowie Wlkp.
(216)
Forma i typ
Książki
(213)
Publikacje dydaktyczne
(44)
Publikacje fachowe
(32)
Publikacje naukowe
(21)
Poradniki i przewodniki
(19)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Druki ulotne
(3)
Poezja
(2)
Fotografie
(1)
Proza
(1)
Rysunki
(1)
Dostępność
dostępne
(159)
wypożyczone
(56)
nieokreślona
(1)
Placówka
Filia Ostrów
(216)
Autor
Bogdanowicz Marta
(10)
Tanajewska Alicja
(10)
Okuniewski Juliusz
(9)
Naprawa Renata
(8)
Hinz Magdalena
(7)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(7)
Barańska Małgorzata
(6)
Kaczorowska-Bray Katarzyna
(5)
Mach Cecylia
(5)
Milewski Stanisław (1956- )
(5)
Domagała Aneta
(4)
Jakacka Ewa
(4)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(4)
Skowrońska Emilia
(4)
Attwood Tony (1952- )
(3)
Bereda-Rosołek Katarzyna
(3)
Gruszka Magdalena
(3)
Gut-Orłowska Magdalena
(3)
Janiak Iwona
(3)
Miechowska Anna
(3)
Mirecka Urszula
(3)
Odowska-Szlachcic Bożenna
(3)
Prarat Justyna
(3)
Tarkowski Zbigniew (1953- )
(3)
Ayres A. Jean (1920-1988)
(2)
Baranowska-Jojko Ewa
(2)
Barańska Małgorzata (pedagog)
(2)
Bentkowska Dorota
(2)
Bigott Danuta
(2)
Bijak Elżbieta
(2)
Borkowska Agnieszka
(2)
Chęciek Mieczysław
(2)
Czaplewska Ewa
(2)
Graban Joanna
(2)
Grandin Temple
(2)
Grandin Temple (1947- )
(2)
Jarosz-Bilińska Anna
(2)
Jaroszewski Karol
(2)
Jurek Anna
(2)
Kamińska Barbara (logopeda)
(2)
Kamińska Dorota (logopedia)
(2)
Kamińska Magdalena (psycholog)
(2)
Kasprzyk Agnieszka (tłumaczka)
(2)
Kiepiela-Koperek Aneta
(2)
Kranowitz Carol Stock
(2)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(2)
Krzyśpiak Wiktoria
(2)
Lillard Paula Polk (1931- )
(2)
Majewska Jolanta (pedagog)
(2)
Majewski Andrzej (1954- )
(2)
Masłowska Katarzyna
(2)
Maternicka Kornela
(2)
Michalik Mirosław (1973- )
(2)
Milewski Stanisław
(2)
Mojska Elżbieta
(2)
Panfil Katarzyna (1986- )
(2)
Pelc Maria (ilustratorka)
(2)
Rębała Marzena
(2)
Sprawka Romana
(2)
Staszkiewicz Ewa
(2)
Styn Ludwika
(2)
Szczepańska Krystyna
(2)
Szwajkowska Elżbieta
(2)
Szłapa Katarzyna
(2)
Słupek Kazimierz
(2)
Tomasik Iwona
(2)
Wilde Kate
(2)
Wrzesiński Sławomir
(2)
Węglarz Joanna (psycholog)
(2)
Żabiński Dawid
(2)
Andrews June
(1)
Arnwine Bonnie
(1)
Baczała Ditta
(1)
Badorrek-Hinkelmann Anna
(1)
Baker Jed E
(1)
Ball James (1962- )
(1)
Banaszczyk Izabela
(1)
Banecka Elżbieta
(1)
Baran Joanna
(1)
Baron-Cohen Simon
(1)
Bednarczuk Beata
(1)
Blotevogel Monica
(1)
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(1)
Bochenek Emilia
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Borkowska Maria
(1)
Buszkowski Igor
(1)
Bzdyk-Gibińska Agnieszka
(1)
Błeszyński Jacek
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Błeszyński Jacek Jarosław
(1)
Chin Louie
(1)
Chromik-Kovačs Joanna. Autor
(1)
Chrąściel Katarzyna
(1)
Cieślik Elżbieta
(1)
Crohn JoAnn
(1)
Czarnik Barbara
(1)
Danielewicz Doroty
(1)
Daniels Natasha
(1)
Decker-Voigt Hans-Helmut
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(51)
2010 - 2019
(133)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(97)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
2001
(1)
Kraj wydania
Polska
(216)
Język
polski
(216)
Odbiorca
Rodzice
(33)
Nauczyciele
(25)
Dzieci
(17)
6-8 lat
(15)
Logopedzi
(12)
Psycholodzy
(11)
9-13 lat
(9)
Nauczyciele nauczania początkowego
(8)
Szkoły podstawowe
(8)
0-5 lat
(6)
Pedagodzy
(6)
Terapeuci zajęciowi
(5)
Psychoterapeuci
(4)
Klasa 1.
(3)
Klasa 2.
(3)
Klasa 3.
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Przedszkola
(3)
Szkoły specjalne
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Chorzy z afazją
(2)
Lekarze
(2)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Wychowawcy małych dzieci
(2)
14-17 lat
(1)
Chorzy z zespołem Aspergera
(1)
Dzieci z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Młodzież
(1)
Neurologopedzi
(1)
Opiekunowie małych dzieci
(1)
Osoby z ADHD
(1)
Osoby z Zespołem Aspergera
(1)
Terapeuci
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wychowawcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Temat
Mowa
(23)
Logopedia
(22)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(21)
Język polski
(20)
Dziecko
(19)
Dziecko autystyczne
(19)
Autyzm
(16)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(15)
Pisanie
(14)
Zaburzenia mowy
(12)
Kompetencje społeczne
(11)
Zespół Aspergera
(11)
Dysleksja i dysgrafia
(10)
Nauczanie początkowe
(10)
Terapia logopedyczna
(10)
Afazja
(9)
Czytanie
(9)
Dzieci
(9)
Jąkanie
(9)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(8)
Dziecko z zespołem Aspergera
(7)
Komunikacja interpersonalna
(7)
Gry edukacyjne
(6)
Metoda Dobrego Startu
(6)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(6)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(5)
Gry i zabawy
(5)
Korekcja mowy
(5)
Trening umiejętności społecznych
(5)
Uczenie się
(5)
Wychowanie
(5)
Wychowanie w rodzinie
(5)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(5)
Zespół ADHD
(5)
Arteterapia
(4)
Diagnoza logopedyczna
(4)
Dziecko z ADHD
(4)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(4)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(4)
Grafomotoryka
(4)
Gry i zabawy ruchowe
(4)
Kompetencje komunikacyjne
(4)
Metoda Montessori
(4)
Młodzież
(4)
Nauczanie
(4)
Nauka pisania
(4)
Osoby z autyzmem
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Terapia zabawą
(4)
Uczniowie
(4)
Uczucia
(4)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(4)
Dziecko głuche
(3)
Dziecko trudne
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(3)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(3)
Godzina wychowawcza
(3)
Krtań
(3)
Leczenie
(3)
Porażenie mózgowe dziecięce
(3)
Spostrzeganie
(3)
Teatr dziecięcy i młodzieżowy
(3)
Zabawa
(3)
Zaburzenia autystyczne
(3)
Biblioterapia
(2)
Choroba Parkinsona
(2)
Chorzy z zespołem Aspergera
(2)
Diagnoza
(2)
Dyskalkulia
(2)
Dysleksja
(2)
Dziecko niedosłyszące
(2)
Echolalia
(2)
Fizjologia patologiczna
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Interakcje społeczne
(2)
Język
(2)
Język dziecka
(2)
Kobieta
(2)
Kompetencje emocjonalne
(2)
Kończyna górna
(2)
Ludzie starzy
(2)
Metoda Sherborne
(2)
Metody nauczania
(2)
Mutyzm
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Neuropsychologia dziecięca
(2)
Niepełnosprawni umysłowo
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Norma społeczna
(2)
Otępienie
(2)
Pismo
(2)
Podstawa programowa
(2)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(2)
Przyjaźń
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia rozwojowa
(2)
Psychoterapia
(2)
Rozwój fizyczny dziecka
(2)
Ruchy
(2)
Temat: czas
2001-
(13)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(30)
Ćwiczenia i zadania
(29)
Materiały pomocnicze
(16)
Opracowanie
(11)
Praca zbiorowa
(11)
Monografia
(8)
Poradniki
(8)
Scenariusz zajęć
(7)
Podręcznik
(6)
Podręczniki akademickie
(6)
Poradniki dla nauczycieli
(6)
Poradniki dla rodziców
(5)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(4)
Podręczniki
(3)
Poezja dziecięca polska
(2)
Program nauczania
(2)
Programy nauczania dla szkół podstawowych specjalnych
(2)
Wiersze
(2)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Instrukcja
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Poradniki dla chorych i niepełnosprawnych
(1)
Programy nauczania dla szkół specjalnych
(1)
Programy nauczania początkowego
(1)
Scenariusz
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia grafomotoryczne
(1)
Ćwiczenia logopedyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(66)
Psychologia
(35)
Medycyna i zdrowie
(25)
Językoznawstwo
(13)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
216 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. OW 41851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(To Ma Ręce i Nogi!)
Książeczka zawiera 48 wierszyków oraz opisów zabaw związanych z tymi rymowankami. Zabawy mają na celu rozwijanie koordynacji ruchowej rąk, przede wszystkim dłoni i palców. Dziecko uczy się trudnej sztuki wykonywania w tym samym czasie dwóch różnych czynności, każdej inną ręką. Czynnościom tym towarzyszy rytmiczny wierszyk wypowiadany jednocześnie przez dorosłego i dziecko, dzięki czemu zabawa jest również ćwiczeniem uwagi i pamięci słuchowej. Wierszyki i zabawy zawarte w książeczce przeznaczone są przede wszystkim dla starszych przedszkolaków oraz dla najmłodszych uczniów. Bez trudu przeprowadzi je nie tylko nauczyciel czy terapeuta, ale także rodzic, babcia lub dziadek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. OW 42588 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na podstawie doświadczeń zdobytych podczas kilkunastoletniej pracy terapeutycznej z dziećmi z zespołem Aspergera, ich rodzicami i nauczycielami oraz dzięki warsztatom prowadzonym w szkołach autorki poradnika opracowały zbiór sposobów radzenia sobie z trudnościami, które towarzyszą objawom zespołu Aspergera w domu i szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. OW 41262 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi cykl opowiadań z wplecionymi ćwiczeniami artykulacyjnymi. Skierowane do młodszych dzieci opowieści o najbliższym otoczeniu nawiązują do tego, co znane i lubiane. Mogą więc być również doskonałym wprowadzeniem do rozmowy, a dołączony rysunek i pytania dodatkowo aktywizują dziecko. Dzieciom starszym dedykowane są opowiadania o polskich miastach, które ciekawie prezentują ich zabytki i atrakcje. „Małe i duże języczka podróże” to książka nie tylko dla logopedów, ale również dla rodziców i nauczycieli, którzy podczas ćwiczeń aparatu artykulacyjnego mogą rozbudzić w dzieciach chęć poznawania świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 41467 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 39766 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI.)
Zawiera nast. rozdz.: Nasze zmysły; Ćwiczenia dotykowe (Gotowanie bez gotowania; Inne zabawy związane z jedzeniem; Fajne rzeczy do zabaw dotykowych); Ćwiczenia z zakresu motoryki dużej (Gry rozwijajace układ przedsionkowy i proprioceptywny; Zabawa z pudłami; Zabawy ruchowe; Piosenki ruchowe; Poruszanie się w rytm muzyki; Zabawy z balonami; Zabawy z gazetami; Wstrząsające gotowanie; Zabawa ze sznurem; Inne ćwiczenia z zakresu motoryki dużej; Ćwiczenia z zakresu obustronnej koordynacji ruchowej; Ćwiczenia na przekraczanie linii środkowej); Zabawy wzrokowe; Zabawy słuchowe (Zabawy dźwiękowe; Gry dźwiękowe); Zabawy zapachowe; Ćwiczenia z zakresu motoryki oralnej (Zabawa z bańkami; Inne ćwiczenia z zakresu motoryki oralnej; Zabawki pomocne podczas ćwiczeń z zakresu oralnej); Ćwiczenia z zakresu motoryki małej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. OW 41277 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Spis treści: I. Omówienie: Podstawy, Podstawowe założenia, Ograniczona przydatność badań nad zwierzętami, Zasady rozwoju mózgu. II. Kilka ogólnych zasad funkcjonowania mózgu: Funkcjonalna współzależność struktur mózgowych, Mechanizmy działania mózgu, Plastyczność układu nerwowego, Synapsa, Stymulacja sensoryczna, Interakcje pomiędzy organizmem a środowiskiem. III. Proces integracji: Natura integracji, Kojarzenie różnych modalności, Oddziaływanie odśrodkowe, Sensoryczne sprzężenie zwrotne, Procesy hamowania, Integracja przez ruch. IV. Poziom funkcjonowania ośrodkowego układu nerwowego: Rdzeń kręgowy, Pień mózgu, Móżdżek, Jądra podstawne, Stara kora lub układ limbiczny, Kora nowa, Zasady związane z poziomami funkcjonowania. V. Modalności sensoryczne: Układ przedsionkowy, Układ dotykowy, Propriocepcja, Układ słuchowy, Węch, Wzrok. VI. Reakcje posturalne i funkcje pokrewne: Rola grawitacji, Neuronalny poziom organizacji, Sekwencja rozwojowa, Mięśnie i ich główny receptor, Mechanizmy posturalne i sterowanie zewnętrznymi mięśniami gałki ocznej, Reakcje mięśni zewnętrznych gałki ocznej i rozwój wzrokowej percepcji przestrzeni. VII. Parametry, zespoły i układy neuronalne: Koncepcja zespołów lub układów neuronalnych, Zespoły lub określone układy neuronalne. VIII. Kliniczna ewaluacja dysfunkcji integracji sensorycznej: Prymitywne odruchy posturalne, Współskurcze mięśni antagonistycznych, Napięcie mięśniowe, Kontrola nad mięśniami zewnętrznymi gałki ocznej, Ocena funkcjonowania układu przedsionkowego, Integracja funkcji obu stron ciała, Ruchy pląsawiczo-atetotyczne. IX. Ogólne zasady i metody interwencji: Oddziaływanie na bodźce i reakcje, Stymulacja dotykowa, Stymulacja przedsionkowa, Inne bodźce proprioceptywne, Reakcja przystosowawcza, Środki ostrożności. X. Zaburzenia integracji posturalnej i dwustronnej: Opis zespołu, Badania poświęcone układowi nerwowemu, Program korekcyjny, XI. Apraksja rozwojowa: Rozwój i natura praksji, Opis zespołu, Zagadnienia neurologiczne, Plan i zasady terapii, Sugerowane ćwiczenia poprawiające praksję, Ćwiczenia na deskorolce, Ogólne zajęcia rozwijające praksję. XII. Percepcja kształtu i przestrzeni: Opis zaburzeń percepcji kształtu i przestrzeni, Neuroanatomiczne aspekty percepcji wzrokowej, Rozwój percepcji wzrokowej u człowieka, Hipoteza dwoistego trybu widzenia, Terapia rozwijająca percepcję kształtu i przestrzeni. XIII. Obecność dotykowa i pokrewne reakcje behawioralne: Kwestie neuroanatomiczne i fizjologiczne, Kwestie rozwojowe, Program terapeutyczny. XIV. Zespół nieuwagi stronnej i funkcjonowanie prawej półkuli mózgowej: Definicja zespołu, Kwestie teoretyczne, Inne funkcje prawej półkuli, Program interwencji. XV. Zaburzenia słuchowo-językowe: Natura zespołu, Neuronalne podstawy słuchu i języka, Program interwencji. XVI. Preferencja jednej ręki i lateralizacja funkcji mózgowych: Lateralizacja złożonej funkcji ruchowej jako proces rozwojowy, Nieustalenie preferencji ręki, Kwestie istotne przy wybieraniu dla dziecka ręki wiodącej, Studia przypadków. XVII. Sztuka terapii: Wewnętrzne dążenie do integracji sensorycznej, Czynniki budujące samodzielność, Poszukiwania z przewodnikiem, Uporządkowane poszukiwania, Podobieństwa pomiędzy psychoterapią a terapią SI.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. OW 42017 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. OW 43437 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. OW 41985 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 42715 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 41489 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera nast. cz.: I. Czym jest seksualność i zespół Aspergera: Zespół Aspergera a rozwój seksualny; Niewłaściwe zachowania seksualne: zrozumienie i interwencja; Umiejętności społeczne; Różnorodność seksualna i tożsamość płciowa; Para, intymność i seksualność; Program edukacji socjoseksualnej; II. Program rozwoju umiejętności socjoseksualnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 40863 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI Wieku)
"Komunikacja w przypadku otępień nie jest mocną stroną w codziennej praktyce lekarza rodzinnego, neurologa czy psychiatry, jak również innych specjalistów. Podkreślają to zwłaszcza opiekunowie osób z chorobą Alzheimera, oczekując większego zaangażowania w proces komunikacji. Z tego względu podjęcie tej problematyki przez wybitne ekspertki w zakresie procesów komunikacji, postrzeganych z punktu widzenia ich dotychczasowego doświadczenia zawodowego i osiągnięć naukowych, uznać należy za wydarzenie bardzo ważne. Książka stanowi przykład owocnej współpracy interdyscyplinarnej Autorek pracujących w odległych, ale co widać na każdej stronie, jednak bardzo bliskich sobie ośrodkach naukowych. [...] Jestem całkowicie przekonany, że ta niezwykle dokładnie przygotowana monografia będzie sprzyjała dialogowi interdyscyplinarnemu w obszarze zaburzeń komunikacji u osób z chorobą Alzheimera i zachęcała do wypracowywania skutecznych metod terapeutycznych." (z recenzji prof. dra hab. Andrzeja Potemkowskiego)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 42983 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. OW 41474 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 41288 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. OW 41861 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. OW 42884 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 41548 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej