Sortowanie
Źródło opisu
Filia w Pleszewie
(3)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Filia Pleszew
(3)
Autor
Błaszczuk Katarzyna
(1)
Pęczkowski Ryszard
(1)
Radochoński Mieczysław
(1)
Rynkowska Dorota
(1)
Ungeheuer-Gołąb Alicja
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Czytelnictwo dziecięce
(1)
Dziecko
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Ludzie starzy
(1)
Psychiatria
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Prezentowana monografia ukazuje wybrane problemy związane z funkcjonowaniem osób starszych w rodzinie i społeczeństwie. Składa się z pięciu rozdziałów opracowanych na podstawie tekstów źródłowych i badania ankietowego przeprowadzonego wśród pracowników socjalnych. Przedsatwione zostały m.in definicje, podział i znaczenie potrzeb w cyklu życia człowieka, uwzględnijac ich hierarchię w poszczególnych okresach rozwojowych. Ukazuje szczególny udział potrzeb w procesie socjalizacji oraz zmiany w funkcjonowaniu człowieka w wieku geriatrycznym. Ukazane zostały również różne formy aktywności seniorów w środowisku domowym i poza nim, a także przemiany we współczesnych rodzinach oraz znaczenie różnych stylów życia osób starszych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Pleszew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PL 33130 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Pleszew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PL 30138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Pleszew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PL 32298 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Książka jest kompletną i kompetentną analizą krytyczną skrywanego niekiedy zjawiska, jakim było i jest nauczanie w klasach łączonych. Ryszard Pęczkowski przedstawił atrakcyjną pedagogicznie formułę współczesnego i płodnego pragmatycznie oraz teoretycznie ujęcia klas łączonych, to jest nauczania w zespołach zróżnicowanych wiekowo. Wykazał przy tym, że taka zmiana podejścia i perspektywy ujęcia może zaowocować atrakcyjnymi pedagogicznie rozwiązaniami teoretycznymi i pragmatycznymi. Jest to pierwsze tego typu studium w polskiej literaturze naukowej podejmujące porównawcze analizy osiągnięć uczniów klas łączonych oraz uczniów klas jednorodnych środowisk miejskich i wiejskich. Ryszard Pęczkowski w swoich badaniach w latach 1996–2006 zajął się osiągnięciami szkolnymi w zakresie następujących umiejętności językowych: czytanie ze zrozumieniem, wiadomości o języku, umiejętności ortograficzne, umiejęt-ność wielozdaniowej wypowiedzi pisemnej. Słusznie uznał, że są one znaczące dla wszelkich szkolnych osiągnięć poznawczych. Z recenzji dr. hab. Stanisława Dylaka, prof. UAM w Poznaniu
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej