Sortowanie
Źródło opisu
Filia w Pleszewie
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje fachowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje naukowe
(6)
Poezja
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
wypożyczone
(8)
Placówka
Filia Pleszew
(32)
Autor
Domagała Aneta
(3)
Jaroszewski Karol
(2)
Knapp Julie
(2)
Mirecka Urszula
(2)
Okuniewski Juliusz
(2)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(2)
Turnbull Carolline
(2)
Attwood Tony
(1)
Ball James
(1)
Bogdashina Olga
(1)
Borkowska Maria
(1)
Bullock Claire
(1)
Busz Anna
(1)
Grandin Temple (1947- )
(1)
Gray Carol (1952- )
(1)
Gut-Orłowska Magdalena
(1)
Hockuba Jadwiga
(1)
Hudson Diana
(1)
Jaśkowiak Mateusz
(1)
Kaim Anna
(1)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(1)
Kalinowski Marian Leon
(1)
Kranowitz Carol Stock
(1)
Kłodnicka Olga
(1)
Malek Renata
(1)
Maćkowiak Arkadiusz
(1)
Meier Christine
(1)
Micheli Enrico
(1)
Myers Jennifer McIlwee
(1)
Newman Joye
(1)
Odowska-Szlachcic Bożenna
(1)
Pluta-Wojciechowska Danuta
(1)
Reid Gavin
(1)
Richle Judith
(1)
Sambor Barbara
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Schwinghammer Ylva
(1)
Shaywitz Sally E
(1)
Skowrońska Emilia
(1)
Sorensen Patricia
(1)
Szatkowska-Jaskuła Dorota
(1)
Szewczyk Andrzej
(1)
Słupek Kazimierz
(1)
Voss Angie
(1)
Wehner Lore
(1)
Winczewski Piotr. Autor
(1)
Xaiz Cesarina
(1)
Zyśk Justyna
(1)
Święcicka Ewa
(1)
Żabiński Dawid
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(24)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Szkoły podstawowe
(6)
Nauczyciele
(5)
Rodzice
(5)
Klasa 1.
(3)
Klasa 2.
(3)
Klasa 3.
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
Dzieci
(2)
Klasa 4.
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Przedszkola
(2)
Szkoły specjalne
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Klasa 0.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Dziecko autystyczne
(10)
Autyzm
(7)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(6)
Czytanie
(5)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(5)
Uczucia
(4)
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Pisanie
(3)
Zaburzenia mowy
(3)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Stosowana analiza zachowania
(2)
Terapia zabawą
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Zaburzenia autystyczne
(2)
Zaburzenia rozwoju dziecka
(2)
Zaburzenia zachowania
(2)
Aromaterapia
(1)
Autym
(1)
Choroby psychosomatyczne
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Dysgrafia
(1)
Dyskalkulia
(1)
Dysleksja
(1)
Dyspraksja
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Etyka (przedmiot szkolny)
(1)
Geragogika
(1)
Gniew
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Grafomotoryka
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Inercja
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Interwencja wczesna (nauczanie)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Leczenie
(1)
Leczenie zabawą
(1)
Logopedia
(1)
Ludzie starzy
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Mózg
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka liczenia
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Otępienie
(1)
Postawy
(1)
Przysłowia
(1)
Psychoterapia zabawowa
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Spektrum autyzmu
(1)
Spostrzeganie
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Starość
(1)
Style poznawcze
(1)
Synestezja
(1)
Terapia holding
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(1)
Terapia sensoryczna
(1)
Tożsamość płciowa
(1)
Trudności wychowawcze
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Układ nerwowy
(1)
Wartości
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zachowanie
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Zmysły
(1)
Świadczenia medyczne profilaktyczne
(1)
Gatunek
Poradnik
(10)
Podręcznik
(5)
Scenariusz zajęć
(4)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Broszura
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręczniki [Typ publikacji]
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Wiersze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(19)
Medycyna i zdrowie
(11)
Psychologia
(9)
Językoznawstwo
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI Wieku ; T. 1)
„Dwutomowa monografia Logopedia przedszkolna i wczesnoszkolna jest bardzo bogatym zbiorem wiedzy logopedycznej (wiedzy rozumianej nowocześnie, czyli w szerokim zakresie, wykraczającym poza wąską działalność logopedyczną). Tytułowa problematyka monografii pokrywa się z centralnym obszarem pracy logopedy, co czyni recenzowaną pozycję wyjątkowo przydatną w środowisku logopedycznym. Autorzy poszczególnych rozdziałów oparli się przede wszystkim na najnowszych osiągnięciach naukowych z zakresu zaburzeń mowy, a także na aktualnych wynikach działań praktycznych w zakresie terapii różnych zaburzeń mowy, które mogą wystąpić w gronie dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.” – z recenzji prof. dra hab. Edwarda Łuczyńskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Pleszew
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. PL 34480 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Pleszew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PL 34576 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Pleszew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PL 34061 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Pleszew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PL 34838 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Pleszew
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. PL 34347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W ostatnich kilkudziesięciu latach pojawiły się rozmaite koncepcje autyzmu, według których u źródeł głównych cech tego zaburzenia leżą trudności z percepcją sensoryczną. Badania wykazały, że podobne wzorce zachowania – upośledzenie interakcji społecznych i komunikacji oraz ruchy stereotypowe – występują zarówno u osób niewidomych, jak i u dzieci autystycznych. Mimo to trudności sensoryczne wciąż bywają pomijane w diagnozie i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Olga Bogdashina wskazuje na różnice związane z percepcją sensoryczną w autyzmie i opisuje wpływ doświadczeń percepcyjnych na powstanie odmienności w sferze poznawczej. Niniejsza publikacja, oparta na wynikach najnowszych badań, umożliwi rodzicom, terapeutom i nauczycielom zrozumienie problemów związanych z percepcją sensoryczną w autyzmie, a także zapoznanie się z metodami i technikami, które pozwolą zminimalizować trudności i wykorzystać mocne strony osób autystycznych. Olga Bogdashina jest wykładowczynią, badaczką i autorką ponad dwunastu książek na temat autyzmu. Kierowała pierwszym ośrodkiem dziennej opieki dla dzieci autystycznych na Ukrainie i przyczyniła się do powstania Międzynarodowego Instytutu Autyzmu na Syberii. Ma dorosłego autystycznego syna, dzięki czemu nie tylko doskonale porusza się w dziedzinie literatury naukowej, lecz także ma przywilej bezpośredniego dostępu do wiedzy na temat myślenia i zachowania dzieci z tym zaburzeniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Pleszew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PL 34206 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Pleszew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PL 34650 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Pleszew
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. PL 34562 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI wieku)
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Pleszew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PL 35157 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Pleszew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PL 33868 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Pleszew
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. PL 33978 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawarte w książce propozycje scenariuszy mogą być wykorzystywane na lekcjach etyki, w ramach godzin wychowawczych i biblioterapeutycznych w szkole lub placówce opiekuńczo-wychowawczej. Celem programu jest wszechstronny rozwój osobowości ucznia - wspieranie umiejętności samodzielnego, krytycznego myślenia, pobudzenie otwartości poznawczej, rozwijanie zainteresowań oraz wrażliwości moralnej i estetycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Pleszew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PL 33389 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bogaty zbiór praktycznych wskazówek, pomagających wspierać dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Autorka wyjaśnia naturę tych problemów, ich wpływ na uczenie się i przedstawia proste strategie radzenia sobie z nimi. Książka Diany Hudson powinna być lekturą obowiązkową dla wszystkich nauczycieli i może być równie przydatna dla rodziców. Alison Thompson, założycielka ADHD Kids
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Pleszew
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. PL 34334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Pleszew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PL 34719 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Kompletny program terapii SAZ (Stosowana Analiza Zachowania, ang. Applied Behavior Analysis – ABA) stworzony dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku rozwojowym od około roku do czterech lat. Zawiera wszystko, co jest potrzebne, żeby nauczyć dziecko umiejętności z poziomu podstawowego, takich jak prawidłowa postawa podczas zajęć, zdolność do minimalnego skupienia uwagi, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu wzrokowego, umiejętności motoryczne, podstawowe umiejętności językowe związane z mową bierną i czynną, podstawowe czynności związane z zabawą oraz podstawowe umiejętności samoobsługowe. Niniejsza książka powstała w oparciu o dowody naukowe i stanowi przewodnik dla terapeutów, jak krok po kroku wykorzystać SAZ, żeby nauczyć dziecko ponad 140 umiejętności podstawowych. Program można dostosować do potrzeb i zainteresowań ucznia według wskazówek zawartych w książce. Na dołączonej płycie DVD można znaleźć pomoce naukowe potrzebne do przeprowadzenia programu, w tym ponad 1000 kart z kolorowymi obrazkami, wygodne wersje programów szczegółowych do wydrukowania, formularze danych oraz listy zadań. Autorki udzielają także rad na temat tego, jak stworzyć skuteczne środowisko do terapii SAZ, a także dzielą się wieloma praktycznymi strategiami nauczania, które zapewnią sukces w terapii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Pleszew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PL 35032 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Pleszew
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. PL 34092 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej