Sortowanie
Źródło opisu
Filia w Ostrowie Wlkp.
(5)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(5)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Filia Ostrów
(5)
Autor
Cynarski Wojciech J
(1)
Kida Jan
(1)
Kozaczuk Franciszek
(1)
Marczykowska Izabela
(1)
Piecuch Aleksander
(1)
Szluz Beata (1968- )
(1)
Walc Wiesława
(1)
Zachariasz L. Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Globalizacja
(2)
Antropologia społeczna
(1)
Etyka społeczna
(1)
Humanizm (postawa)
(1)
Język polski
(1)
Języki
(1)
Kultura
(1)
Młodzież szkolna
(1)
Opieka społeczna
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Rodzina
(1)
Słowiańszczyzna
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 35517 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 35514 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 35071 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera nast. rozdz.: Opieka nad dzieckiem - współczesne zagadnienia; Wsparcie rodziny - potrzeby i możliwości; Problemy opieki w placówkach oświatowych; Pomoc społeczna wobec problemów współczesnego człowieka;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 41216 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 34295 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Wśród wielu opinii na temat współczesnej szkoły, dominuje pogląd o niedostosowaniu szkoły do aktualnych oczekiwań społecznych. Zdaniem wielu autorów publikacji naukowych przyczyn niedostosowania należy upatrywać w niskim udziale ICT w procesach nauczania. Jaka zatem powinna być szkoła XXI wieku i co wpływa na efektywność jej pracy i na efektywność uczenia się uczniów? Czy o nowoczesności szkoły przesądza wyłącznie nasycenie środkami informatycznymi? W monografii poszukujemy odpowiedzi na te i tym podobne pytania. Podejmujemy także polemikę z nowymi nurtami: neurodydaktyką, kognitywizmem, konektywizmem i staramy się określić miejsce ICT w procesach nauczania i uczenia się. Media cyfrowe oprócz niewątpliwych zalet, są również źródłem różnego rodzaju zagrożeń, które dotykają zarówno starsze jak i młodsze pokolenie. Wśród nich należy wymienić: infostres, cyberuzależnienia, cyberprzestępczość.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej