Sortowanie
Źródło opisu
Filia w Krotoszynie
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Filia Krotoszyn
(2)
Autor
Maszke Albert Wojciech
(1)
Pęczkowski Ryszard
(1)
Walc Wiesława
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Depresja
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Pedagogika
(1)
Problemy społeczne
(1)
Rodzina
(1)
Samobójstwo
(1)
Stres szkolny
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Wychowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Krotoszyn
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KR 36392 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Krotoszyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KR 39861 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Książka jest kompletną i kompetentną analizą krytyczną skrywanego niekiedy zjawiska, jakim było i jest nauczanie w klasach łączonych. Ryszard Pęczkowski przedstawił atrakcyjną pedagogicznie formułę współczesnego i płodnego pragmatycznie oraz teoretycznie ujęcia klas łączonych, to jest nauczania w zespołach zróżnicowanych wiekowo. Wykazał przy tym, że taka zmiana podejścia i perspektywy ujęcia może zaowocować atrakcyjnymi pedagogicznie rozwiązaniami teoretycznymi i pragmatycznymi. Jest to pierwsze tego typu studium w polskiej literaturze naukowej podejmujące porównawcze analizy osiągnięć uczniów klas łączonych oraz uczniów klas jednorodnych środowisk miejskich i wiejskich. Ryszard Pęczkowski w swoich badaniach w latach 1996–2006 zajął się osiągnięciami szkolnymi w zakresie następujących umiejętności językowych: czytanie ze zrozumieniem, wiadomości o języku, umiejętności ortograficzne, umiejęt-ność wielozdaniowej wypowiedzi pisemnej. Słusznie uznał, że są one znaczące dla wszelkich szkolnych osiągnięć poznawczych. Z recenzji dr. hab. Stanisława Dylaka, prof. UAM w Poznaniu
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej