Sortowanie
Źródło opisu
Filia w Kępnie
(14)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(9)
E-booki
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(2)
Placówka
Filia Kępno
(14)
Autor
Bilewicz-Kuźnia Barbara
(1)
Buczak Agnieszka
(1)
Chodkowska Maria
(1)
Czerski Wojciech
(1)
Domagała Aneta
(1)
Duda Marlena
(1)
Gawda Barbara
(1)
Grabias Stanisław (1942- )
(1)
Guz Sabina
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Jach-Salamon Natalia
(1)
Kazanowski Zdzisław (1966- )
(1)
Korczyński Mariusz
(1)
Kostka-Szymańska Małgorzata
(1)
Kowaluk-Romanek Marzena
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(1)
Leszczyńska-Wichmanowska Krystyna
(1)
Michalak Renata
(1)
Mirecka Urszula
(1)
Okrasa Marzena
(1)
Palak Zofia (1951- )
(1)
Panasiuk Jolanta (1966- )
(1)
Pankowska Dorota
(1)
Parczewska Teresa
(1)
Parczewskiej Teresy
(1)
Samujło Małgorzata
(1)
Sokołowska-dzioba Teresa
(1)
Wierzchowska-Konera Barbara
(1)
Woźniak Tomasz (logopedia)
(1)
Wójcik Anna Maria
(1)
Wójcik Magdalena (pedagog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(7)
2010 - 2019
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Psycholodzy
(3)
Logopedzi
(2)
Pedagodzy
(2)
Studenci
(2)
Bibliotekarze
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Uczniowie
(4)
Nauczanie
(3)
Nauczyciele
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Klimat szkoły
(2)
Kształcenie integracyjne
(2)
Postawy
(2)
Regulacja emocji
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rozwój emocjonalny
(2)
Zaburzenia mowy
(2)
Agresywność
(1)
Analiza transakcyjna
(1)
Asertywność
(1)
Autyzm
(1)
Badania naukowe
(1)
Chrapusta-Klimeczek, Anna (1971- )
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Diagnoza psychologiczna
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Doświadczenia edukacyjne
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko z zaburzeniami neurorozwojowymi
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Empatia
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Hirszfeldowa, Hanna (1884-1964)
(1)
Innowacje
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Janion, Maria (1926-2020)
(1)
Joteyko, Józefa (1866-1928)
(1)
Kielan-Jaworowska, Zofia (1925-2015)
(1)
Kobiety w nauce
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Kossak, Simona (1943-2007)
(1)
Logopedia
(1)
Matematyka
(1)
Metoda Dobrego Startu
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Neurorehabilitacja
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Obowiązek szkolny
(1)
Odrzucenie rówieśnicze
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pedagogika terapeutyczna
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Polacy
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Siemieńska-Żochowska, Renata
(1)
Siemionow, Maria (1950- )
(1)
Skala Inteligencji Stanford-Binet
(1)
Skala inteligencji Wechslera
(1)
Skale Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym IDS-P
(1)
Skłodowska-Curie, Maria (1867-1934)
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Szkoły
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Terapia behawioralna
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Terapia zabawą
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Trening umiejętności społecznych
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Uczone i uczeni
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Wczesna interwencja
(1)
Wierzbicka, Anna (1938- )
(1)
Women scientists
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zaburzenia neurorozwojowe
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Zajęcia terenowe
(1)
Zapobieganie
(1)
Zawód
(1)
Środowisko przyrodnicze
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(4)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(2)
Podręczniki
(2)
Raport z badań
(2)
Biografia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
Psychologia
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 34529 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 36109 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 34233 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 35937 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 36119 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 35252 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Podręcznik do wykładów i ćwiczeń z Podstaw dydaktyki wychodzi naprzeciw wymaganiom, jakie stawia się studentom - przyszłym nauczycielom w zakresie wiedzy dydaktycznej. Zawiera koncepcje kształcenia nauczycieli wraz z ich praktycznymi implikacjami, w których poruszane są szczegółowe zagadnienia o charakterze pedeutologicznym oraz odwołujące się do współczesnych koncepcji kształcenia nauczycieli. Jego istotnym novum jest opracowanie i dobór treści zgodnie z obowiązującym standardem kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela z dnia 25 lipca 2019 roku. Oprócz teorii z zakresu dydaktyki ogólnej, przedstawionej na sposób kompendium, podręcznik ma część praktyczną w postaci scenariuszy zajęć ze studentami oraz kart pracy do wykorzystania na ćwiczeniach lub konwersatoriach. Zaproponowane w nim strategie, metody nauczania-uczenia się i formy pracy bazują przede wszystkim na aktywności studenta, wykorzystują nauczanie hybrydowe, myśl konstruktywistyczną oraz nauczanie wyprzedzające. Zajęcia praktyczne realizowane na podstawie scenariuszy z podręcznika sprzyjają nabywaniu przez studentów kompetencji kluczowych, niezbędnych w procesie uczenia się przez całe życie, zwłaszcza rozumienia i tworzenia informacji, kompetencji cyfrowych, osobistych i społecznych oraz świadomości i ekspresji kulturalnej. Podręcznik uwzględnia najnowszą wiedzę psychologiczną, pedagogiczną i dydaktyczną dotyczącą procesu kształcenia i wychowania, popartą badaniami własnymi autorki, a także jej wieloletnim doświadczeniem w pracy dydaktycznej ze studentami i czynnymi zawodowo nauczycielami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 35902 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 35090 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Niniejsze opracowanie prezentuje współczesne i historyczne ujęcie zabawy oraz przedstawia jej znaczenie z różnych perspektyw. Jego celem jest zaktualizowanie wiedzy na temat walorów rozwojowych zabawy, budowanie szacunku dla tej formy aktywności, a przez to dążenie do stwarzania dzieciom jak najlepszych warunków do korzystania z przysługującego im prawa do zabawy. W opracowaniu głos zabiera dwanaście osób reprezentujących różne dziedziny nauki: socjologię, filozofię, antropologię, psychologię oraz pedagogikę i jej subdyscypliny. Znajdują się tu rozdziały przygotowane przez badaczy i praktyków, którzy na zabawę spojrzeli z różnych perspektyw: z empirycznego, naukowego i praktycznego punktu widzenia. Monografia składa się z dwóch części. Pierwsza z nich nosi tytuł "Interdyscyplinarność postrzegania zabawy", druga – "Wartość zabawy i zabawki".
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Publikacja porusza problematykę z zakresu psychologii i pedagogiki zdrowia i ukazuje się w okresie zwiększonego zainteresowania społeczeństwa tą problematyką. Prezentowana w niej analiza zachowań żywieniowych młodzieży ujawnia potrzebę intensyfikacji działań związanych z edukacją żywieniową rozumianą jako forma skutecznej profilaktyki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Inspiracją do podjęcia tematu była chęć zwrócenia uwagi na problemy ucznia borykającego się z problemami zdrowotnymi kończącego szkołę ponadgimnazjalną i stojącego przed progiem dorosłego życia. Niniejsza rozprawa wychodzi naprzeciw wzrastającemu zainteresowaniu poczuciem jakości życia uczniów oraz charakterystyką ich prozdrowotnego stylu życia. Jest próbą określenia poczucia jakości życia młodzieży z problemami zdrowotnymi uczęszczającej do szkół ponadgimnazjalnych, co dotychczas nie było przedmiotem szerszego ujęcia badawczego. Uwagę autorki zwrócił niewielki zasób literatury podejmujący problem zachowań zdrowotnych starszej młodzieży, a wyniki dotychczasowych badań wskazują na to, że znaczny odsetek badanej młodzieży przejawia zachowania ryzykowne i szkodliwe dla zdrowia. Brakuje badań dotyczących prowadzonego stylu życia w sytuacji choroby przewlekłej, dlatego autorka podjęła się uzupełnienia istniejących braków, mając nadzieję, że przyczyni się to do opracowania praktycznych rozwiązań w celu skuteczniejszego oddziaływania edukacyjnego w zakresie zdrowia oraz objęcia opieką i wsparciem młodzież chorą przewlekle.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Odczytując na nowo Korczakowską pedagogikę, autorzy dyskursu, dotyczącego idei i dzieła Janusza Korczaka, starają się wydobyć na światło dzienne różne aspekty jego wielopostaciowego pajdocentryzmu. Artykuły zawarte w niniejszej publikacji stanowią forum wymiany myśli i doświadczeń, których celem jest przybliżenie poglądów Starego Doktora w odniesieniu do współczesności. Zagadnienia poruszane w niniejszej publikacji stanowią przedmiot interesujących interpelacji badawczych i inspirujących debat, uświadamiając, że jest to obszar wciąż nie do końca poznany i odkryty, dlatego warto podejmować dyskusję na te jakże ważne tematy.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Problematyka proponowanej publikacji w całości mieści się w edukacji dziecka. Stanowi zwarty, konsekwentny blok tematyczny z odniesieniem w szczegółowych tekstach do różnych zagadnień związanych z rozwojem i edukacją dziecka.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej