Sortowanie
Źródło opisu
Filia w Kępnie
(6)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(6)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Filia Kępno
(5)
Czytelnia Kepno
(1)
Autor
Szluz Beata
(2)
Walc Wiesława
(2)
Dymon Mirosław
(1)
Marczykowska Izabela
(1)
Maszke Albert Wojciech (1939- )
(1)
Pęczkowski Ryszard
(1)
Ungeheuer-Gołąb Alicja
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Przemoc
(2)
Czytelnictwo dziecięce
(1)
Muzyka
(1)
Opieka społeczna
(1)
Pedagogika
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Twórczość
(1)
Gatunek
Literatura dziecięca
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie DBN
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Nauka i badania
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 33109 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Kepno
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KE 34961 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 33233 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KE 33232 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 33234 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 34562 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Książka jest kompletną i kompetentną analizą krytyczną skrywanego niekiedy zjawiska, jakim było i jest nauczanie w klasach łączonych. Ryszard Pęczkowski przedstawił atrakcyjną pedagogicznie formułę współczesnego i płodnego pragmatycznie oraz teoretycznie ujęcia klas łączonych, to jest nauczania w zespołach zróżnicowanych wiekowo. Wykazał przy tym, że taka zmiana podejścia i perspektywy ujęcia może zaowocować atrakcyjnymi pedagogicznie rozwiązaniami teoretycznymi i pragmatycznymi. Jest to pierwsze tego typu studium w polskiej literaturze naukowej podejmujące porównawcze analizy osiągnięć uczniów klas łączonych oraz uczniów klas jednorodnych środowisk miejskich i wiejskich. Ryszard Pęczkowski w swoich badaniach w latach 1996–2006 zajął się osiągnięciami szkolnymi w zakresie następujących umiejętności językowych: czytanie ze zrozumieniem, wiadomości o języku, umiejętności ortograficzne, umiejęt-ność wielozdaniowej wypowiedzi pisemnej. Słusznie uznał, że są one znaczące dla wszelkich szkolnych osiągnięć poznawczych. Z recenzji dr. hab. Stanisława Dylaka, prof. UAM w Poznaniu
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej