Sortowanie
Źródło opisu
Filia w Kępnie
(6)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(6)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Filia Kępno
(5)
Czytelnia Kepno
(1)
Autor
Szluz Beata
(2)
Walc Wiesława
(2)
Dymon Mirosław
(1)
Marczykowska Izabela
(1)
Maszke Albert Wojciech (1939- )
(1)
Piecuch Aleksander
(1)
Ungeheuer-Gołąb Alicja
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Przemoc
(2)
Czytelnictwo dziecięce
(1)
Muzyka
(1)
Opieka społeczna
(1)
Pedagogika
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Twórczość
(1)
Gatunek
Literatura dziecięca
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie DBN
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Nauka i badania
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 33109 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Kepno
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. KE 34961 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 33233 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 33232 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 33234 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 34562 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Wśród wielu opinii na temat współczesnej szkoły, dominuje pogląd o niedostosowaniu szkoły do aktualnych oczekiwań społecznych. Zdaniem wielu autorów publikacji naukowych przyczyn niedostosowania należy upatrywać w niskim udziale ICT w procesach nauczania. Jaka zatem powinna być szkoła XXI wieku i co wpływa na efektywność jej pracy i na efektywność uczenia się uczniów? Czy o nowoczesności szkoły przesądza wyłącznie nasycenie środkami informatycznymi? W monografii poszukujemy odpowiedzi na te i tym podobne pytania. Podejmujemy także polemikę z nowymi nurtami: neurodydaktyką, kognitywizmem, konektywizmem i staramy się określić miejsce ICT w procesach nauczania i uczenia się. Media cyfrowe oprócz niewątpliwych zalet, są również źródłem różnego rodzaju zagrożeń, które dotykają zarówno starsze jak i młodsze pokolenie. Wśród nich należy wymienić: infostres, cyberuzależnienia, cyberprzestępczość.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej