Sortowanie
Źródło opisu
Filia w Kępnie
(10)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(2)
Placówka
Filia Kępno
(10)
Autor
Ripp Pernille
(3)
Bauer Joachim (1951- )
(2)
Manthey Elżbieta
(2)
Bartens Werner (1966- )
(1)
Bauer Joachim
(1)
Grysińska Anna
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Hauser Uli (1962- )
(1)
Hunziker Daniel (1967- )
(1)
Hüther Gerald (1951- )
(1)
Kaczmarzyk Marek (1968- )
(1)
Lipiński Andrzej (1966- )
(1)
Musiał Wojciech
(1)
Musiał Wojciech (tłumacz)
(1)
Schulte-Markwort Michael (1956- )
(1)
Sikorski Wiesław (psycholog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(4)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Nauczyciele
(4)
Rodzice
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Temat
Efektywność nauczania
(3)
Motywacja uczenia się
(3)
Dojrzewanie
(2)
Metody nauczania
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczyciele
(2)
Pamięć
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Uczniowie
(2)
Agresywność
(1)
Autopsychoterapia
(1)
Ból
(1)
Cierpienie
(1)
Człowiek
(1)
Depresja
(1)
Dzieci
(1)
Dzieciństwo
(1)
Godność ludzka
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Kompetencje emocjonalne DBN
(1)
Kompetencje społeczne DBN
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konflikt pokoleń
(1)
Krzywda (psychologia)
(1)
Kształcenie
(1)
Lęk
(1)
Mózg
(1)
Nauczanie DBN
(1)
Nauczyciele DBN
(1)
Nerwica natręctw
(1)
Neurobiologia
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Ośrodkowy układ nerwowy
(1)
Poczucie upokorzenia
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Postęp naukowy
(1)
Potrzeby edukacyjne
(1)
Praca
(1)
Przemoc emocjonalna
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Przezwyciężanie lęku
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Rodzice
(1)
Rozwód
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samorealizacja
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkoły
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Transhumanizm
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie DBN
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Wpływ na zdrowie
(1)
Współczucie wobec samego siebie
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Zaburzenia emocjonalne
(1)
Zaburzenia odżywiania
(1)
Zaburzenia zachowania
(1)
Zarządzanie kompetencjami DBN
(1)
Zdolności
(1)
Zespół Tourette'a
(1)
Zniewaga
(1)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Poradnik
(3)
Poradnik DBN
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Medycyna i zdrowie
(2)
Biologia
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KE 35938 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 34514 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 35233 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 34813 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KE 34543 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 34944 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Kępno
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. KE 34553 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Dziecko to nie segregator biurowy, do którego można wkładać dawki wiedzy niczym zapisane kartki papieru. Ironia współczesnego systemu edukacji polega na tym, że powstał on na długo przed tym, zanim zaczęliśmy badać możliwości i ograniczenia ludzkiego mózgu. Aby stworzyć nową, efektywną szkołę, powinniśmy oprzeć się na aktualnych odkryciach naukowych i zaakceptować fakt, że relacje między uczniem a nauczycielem oraz przyjazne środowisko szkolne, są podstawą dobrze funkcjonującej edukacji. Profesor Joachim Bauer dowodzi, że szkoła może stać się miejscem przyjaznym dla wszystkich uczestników procesu edukacyjnego. Kooperacja nauczycieli z uczniami to nie jedyny warunek efektywnej pracy edukacyjnej – równie ważne jest współdziałanie szkoły i rodziców. Autor stawia pytanie, czy rodzice zdają sobie sprawę ze znaczenia własnej roli w tym procesie i związanych z nią wielkich szans, a także czy czują się na siłach, by wypełniać ją świadomie i z szacunkiem. Celem tej publikacji jest wsparcie uczniów, rodziców, nauczycieli oraz tych wszystkich, którym dobro młodych ludzi i całego systemu szkolnictwa leży na sercu. Książka dostarcza praktycznych wskazówek pomocnych w przygotowaniu gruntu, na którym mogą rozwijać się takie wartości, jak umiłowanie życia, motywacja i radość uczenia się. PIERWSZE WYDANIE KSIĄŻKI UKAZAŁO SIĘ POD TYTUŁEM: "Co z tą szkołą?"
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
E-book
W koszyku
Czy chciałbyś być uczniem w swojej klasie? W tej bestsellerowej książce Pernille Ripp zaprasza zarówno początkujących, jak i doświadczonych nauczycieli do współtworzenia z uczniami pozytywnego, interaktywnego środowiska edukacyjnego. Opierając się na własnych doświadczeniach w nauczaniu i szczerych przemyśleniach, Pernille przedstawia wiele pomysłów na to, jak rozwijać własną intuicję, doceniać błędy i porażki, okazywać sobie życzliwość i budować zaufanie. Tłumaczy, jak dawać uczniom możliwości wyboru oraz odpowiednio dużo czasu na rozwijanie umiejętności i wiedzy, a także jak zrezygnować z kar, upominania i nagród, by pobudzać ich motywację wewnętrzną. Nowe wydanie jej książki zostało gruntownie uzupełnione i zaktualizowane. Pełne jest dodatkowych strategii i narzędzi związanych z takimi zagadnieniami, jak nauczanie skoncentrowane na uczniach i oddawanie im odpowiedzialności za uczenie się, zarządzanie własnym czasem, stawianie granic i dbanie o siebie. Pokazuje między innymi, jak odejść od kultu ocen i czasochłonnego przygotowywania zajęć oraz zmienić nawyki związane z zadawaniem prac domowych, aby zredukować własne obciążenia i dać uczniom więcej czasu dla nich samych. W osobistych historiach i praktycznych strategiach Pernille znajdziesz inspirację do oddania edukacji w ręce uczniów i budowania społeczności pełnej pasji do nauki!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej