Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Wypożyczalnia Wolny Dostęp
(3)
Autor
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Grzesiak Jan
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Prelewicz Anna
(1)
Roguski Artur
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Coaching
(2)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Emisja głosu
(1)
Facebook
(1)
Fake news
(1)
Instagram
(1)
Internet
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja pracy
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Produktywność pracy
(1)
Retoryka
(1)
Socjotechnika
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Rozwój osobisty
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 179412 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2020. - 291, [4] strony ; 21 cm.
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych.[z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolny Dostęp
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. II 174037 [Wypożyczalnia - wolny dostęp] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 173697 [Wypożyczalnia - wolny dostęp] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 182314, II 175961 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
(Książki Klasy Business)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 174382 [Wypożyczalnia - wolny dostęp] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej