Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(5)
Katalog główny
(2)
Forma i typ
E-booki
(5)
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Inne
(2)
Autor
Olbrych Barbara
(3)
Majewska Martyna
(2)
Matuszewska-Birkowska Milena
(2)
Mellibruda Leszek
(1)
Orczykowski Tomasz
(1)
Rudecka - Gutowska
(1)
Siejak Lechosław
(1)
Stanisławski Jan
(1)
Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(4)
1950 - 1959
(1)
1940 - 1949
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
A new English manual. T. 1, Tekst, ćwiczenia / J. Stanisławski. - Wyd. 2 przejrz. i rozsz. - Kraków : Akademia Handlowa, 1946. - 144 s. : il. ; 21 cm.
Klasyfikacja systematyczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Inne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. II 159343 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Inne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. III 5565 (1 egz.)
Brak okładki
E-book
W koszyku
Przedmiotem badań uczyniono problematykę funkcji, jakie pełnią blogi, których autorami są nauczyciele. Poznanie tych funkcji jest ważne, gdyż blogi stanowią nowy rodzaj praktyki edukacyjnej, nowego środka komunikacji masowej nauczycieli z uczniami, rodzicami czy innymi nauczycielami. Tymczasem problematyka blogów nieczęsto bywa podejmowana w badaniach empirycznych, stąd też badania takie są potrzebne z uwagi na poznawcze aspekty blogów, których analiza może dostarczyć wiedzy o nauczycielach, edukacji oraz problemach, jakie te środowiska nurtują.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
"Niniejsza publikacja stanowi podstawę do dyskusji, wymiany myśli oraz doświadczeń badawczych, a zagadnienia kompetencji przyszłości omawiane są w trzech obszarach: pedagogicznym, edukacyjnym i psychologicznym. W części pierwszej zaprezentowano pedagogiczny wymiar kompetencji przyszłości. Omówiono elementy aktualnej rzeczywistości edukacyjnej, stawiającej zarówno przed nauczycielami, jak i podmiotami kształcenia zupełnie nowe wyzwania. W niniejszej części podjęto temat edukacji prowadzącej do umiejętności bycia w dynamicznych czasach. Skupiono się m.in. na pokoleniu iGEN, ukształtowanym przez powszechny dostęp do Internetu, używanie smartfonów i rozkwit mediów społecznościowych. Zwrócono także uwagę na negatywne aspekty korzystania z Internetu, poprzez badanie zjawiska patostreamingu. Ponadto wskazano na znaczenie i konieczność prowadzenia autentycznego dialogu w relacjach osobowych na poziomie nauczyciel-uczeń, nauczyciel-rodzic, bowiem wśród kompetencji pedagoga nie może zabraknąć wiedzy i umiejętności do skutecznego porozumiewania się z drugim człowiekiem Część druga pt. „Kompetencje przyszłości w wymiarze edukacji” dotyczy funkcjonowania systemu edukacji w Europie oraz rozwijania kompetencji jego uczestników w zakresie nauczania i uczenia się, zwłaszcza w aspekcie koncepcji lifelong learning (promującej uczenie się przez całe życie). Przedstawiono poziom rozwoju edukacji w Unii Europejskiej, jak również omówiono reformy oświaty w Republice Macedonii Północnej. Skupiono się także na obrazie i kompetencjach współczesnego nauczyciela, mających znaczenie dla efektywności nauczania i podejmowania innowacyjnych działań edukacyjnych, tj. stosowanie metody peer learning czy wykorzystywania social mediów w procesie kształcenia. Podjęto również zagadnienia związane z edukacją wyższą w erze kompetencji przyszłości. Rozpatrzono projekt analityczny dotyczący umiejętności metodologicznych nauczycieli szkół wyższych oraz zbadano relację między ofertą edukacji wyższej a potrzebnymi kompetencjami przyszłości, z uwzględnieniem rosnącej roli technologii i globalizacji w kształtowaniu rynku pracy. W ostatniej części pt. „Psychologiczne kompetencje przyszłości” zaprezentowano szereg wyników badań własnych z zakresu psychologii, dotyczących m.in. aktywności poznawczej, uważności czy kompetencji transferowalnych. Skupiono się także na psychologicznych aspektach korzystania z Internetu. Dokonano analizy potencjalnych korzyści wynikających z obecności na portalach internetowych oraz zaproponowano działania umożliwiające budowanie i wzmacnianie rezyliencji z wykorzystaniem w tym celu aktywności w mediach społecznościowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
"Otrzymują Państwo publikację, która poza ciekawą tematyką ma swoją specyficzną wartość. Przedstawiamy artykuły naukowe przygotowane i napisane indywidualnie dla każdego opracowania we współpracy kadry dydaktycznej naszej Uczelni ze studentami i magistrantami, którzy wnieśli swój wkład poznawczy, badawczy i redakcyjny na partnerskich zasadach, ukazujących nowe perspektywy edukacji i relacji nauczyciel akademicki – student(...).Prace w niniejszej książce zgrupowano w trzech zakresach tematycznych.Pierwsza część prezentuje publikacje dotyczące problematyki narzędzi diagnostycznych i badań w specyficznych sytuacjach(...),Druga część monografii koncentrując się na metodologicznym wymiarze przeprowadzonych badań opisuje różne podejścia do stresu i metod radzenia sobie w sytuacjach trudnych(...),Trzecią część monografii poświęcono wybranym zagadnieniom współczesnych wyzwań psychologiczno-pedagogicznych, która prezentuje kliniczne aspekty prowadzonych badań na AHNS(...)."
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Niniejsza monografia stanowi zbiór prac badawczych studentów Akademii Handlowej Nauk Stosowanych w Radomiu, prowadzonych pod kierunkiem opiekunów naukowych w ramach programu Leader Academy. Monografia zawiera także wyniki badań studentów z innych polskich uczelni, opracowane w formie publikacji. W części pierwszej analizuje się Procesy zmian w perspektywie XXI wieku, jednak z różnych punktów widzenia, oceniając zarówno społeczeństwo starzejące się,jak też młodzież oraz ich perspektywy co do przyszłości. Ważnym tematem podjętym w tej monografii jest wpływ zachowań w społeczeństwie cyfrowym pod względem różnorodnych punktów widzenia. Szczególnie istotnym czynnikiem badawczym jest nowoczesna technologia, Internet, cyfryzacja społeczeństwa. Ciekawy przekrój tekstów zawiera zatem część druga monografii Społeczeństwo w erze cyfrowej. Perspektywa rozwoju społecznego zależy w znacznej mierze od metod, prowadzonych w ramach Zarządzanie i finanse. Teksty stanowiące wyniki badań i związane z tą tematyką badawczą można znaleźć w części trzeciej monografii, która kończy cały cykl procesów badawczych tego opracowania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
"Celem niniejszej książki jest zachęcenie Czytelników do zdobywania umiejętności praktycznego stosowania metod statystycznych. Zaprezentowane metody mogą służyć nie tylko studentom, ale także badaczom do syntetycznego ujęcia analizowanych zjawisk i procesów zarówno ekonomicznych, jak i społecznych. Skomplikowane wzory i wywody teoretyczne zostały pominięte na korzyść przykładów liczbowych dotyczących różnych problemów. Liczne wskazówki ułatwią zdobycie wiedzy, a zestaw przykładów pomoże opanować sposoby interpretacji uzyskanych wyników. Z uwagi na pracochłonność obliczeń w przykładach i zadaniach występuje niewielka liczba obserwacji, co sprzyja osiągnięciu celów dydaktycznych. Zrezygnowano z pokazywania czasochłonnych technik obliczeniowych ze względu na dostępność komputerowych pakietów statystycznych i arkuszy kalkulacyjnych, zawierających programy obliczeniowe. Rozdział pierwszy przedstawia podstawowe pojęcia i metody gromadzenia, opracowywania danych statystycznych, a także opis rodzajów badań. W rozdziale drugim zawarto metody analizy struktury zbiorowości z licznymi przykładami zastosowań. Natomiast rozdział trzeci zawiera wywody teoretyczne i przykłady dotyczące szeregów czasowych, rachunku indeksowego oraz analizy szeregów czasowych.. W kolejnym, czwartym rozdziale zaprezentowano metody i przykłady stosowania analizy korelacji i regresji zjawisk. "
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej