174597
Książka
W koszyku
Książka [...] jest syntezą historii dzieci porzuconych w Europie od oświecenia po współczesność [...]. [Autorkę] interesują dzieci jako problem społeczny i polityczny, a przede wszystkim dyskurs polityczny im poświęcony w wiekach XVIII-XX. [Badaczka] stawia pytanie, w jakim stopniu o tych zmianach decydowały warunki religijne, gospodarcze, polityczne[...], stara się określić, co oznacza termin dziecko, jak było definiowane w historii, od jakich zmiennych dziejowych zalezna była ta definicja. (Z recenzji prof. Elżbiety Mazur)
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 180429 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 382-409. Indeks.
Uwaga dotycząca finansowania
Książka zakupiona w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie angielskie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej