Brak okładki
E-book
W koszyku
Niniejsza propozycja, druga z cyklu Matematyka dla pedagogów , nie jest próbą ujęcia zagadnień geometrycznych w postaci formalnego kursu o charakterze dedukcyjnym. Zaproponowany przeze mnie układ treści bliższy jest globalno-dedukcyjnej organizacji materiału, zatem opisywanie zagadnień geometrycznych zaczynam od niewielkiej liczby pojęć pierwotnych i ich własności (aksjomatów). Na ich podstawie buduję kolejne – w formie rozpakowywania zagadnień, które wynikają z siebie wzajemnie albo stanowią swoje uzupełnienie. Przedstawione treści geometryczne koncentrują się wokół zagadnień zawartych w standardach kształcenia przygotowujących do zawodu nauczyciela przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej. Zależało mi, aby przybliżyć studentom tego kierunku oraz praktykującym nauczycielom zagadnienia geometryczne i wskazać, w jaki sposób uczynić je interesującymi dla najmłodszych uczniów. Z wprowadzenia
Pliki multimedialne:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej