29957
Książka
W koszyku
Zawiera nast. cz.: I. PODSTAWY TEORETYCZNE I METODYCZNE EDUKACJI ZDROWOTNEJ. 1. Zdrowie - podstawowe pojęcie w edukacji zdrowotnej; 2. Czynniki warunkujące zdrowie; 3. Dbałość ludzi o zdrowie; 4. Terminologia, cele i koncepcje współczesnej edukacji zdrowotnej; 5. Edukacja zdrowotna w terapii, profilaktyce chorób i innych problemów zdrowotnych oraz w promocji zdrowia; 6. Teorie i modele wykorzystywane w edukacji zdrowotnej; 7. Etyczne aspekty edukacji zdrowotnej; 8. Rola i kompetencje osób prowadzących edukację zdrowotną; 9. Metodyka edukacji zdrowotnej; 10. Technologie informacyjne w edukacji zdrowotnej; 11. Edukacja zdrowotna w różnych siedliskach. II. WYBRANE OBSZARY TEMATYCZNE W EDUKACJI ZDROWOTNEJ DZIECI I MŁODZIEŻY. Wprowadzenie; 1. Okres dzieciństwa i dorastania w kontekście potrzeb i realizacji edukacji zdrowotnej; 2. Edukacja zdrowotna dzieci i młodzieży z chorobami przewlekłymi; 3. Edukacja zdrowotna dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną; 4. Edukacja do dbałości o ciało; 5. Edukacja do zdrowia psychicznego; 6. Edukacja żywieniowa; 7. Edukacja do zwiększenia aktywności fizycznej; 8. Edukacja do bezpieczeństwa; 9. Edukacja do zdrowia seksualnego; 10. Edukacja w zapobieganiu zachowaniom ryzykownym; 11. Edukacja do bycia aktywnym pacjentem.
Status dostępności:
Filia Ostrów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. OW 41320 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 465-496. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej