29899
Książka
W koszyku
Zawiera nast. cz.: Cz. 1.: Gotowość szkolna jako zjawisko pedagogiczne, psychologiczne i społeczne: Oblicza gotowości szkolnej - wprowadzenie; Zmiana systemowa ma swoje prawa; Dziecko u progu szkoły w świetle ustwodawstwa polskiego; Sześciolatki w szkole, czyli kłopoty z reformą; Psychologiczne aspekty gotowości szkolnej; Cz. 2.: Wybrane obszary gotowości dziecka do podjęcia obowiązków ucznia: Dojrzałość do nauki czytania i pisania; Gotowość do nauki czytania i pisania - założenia programowe, sposoby diagnozowania; Diagnoza gotowości do nauki czytania i pisania dzieci mających rozpocząć naukę w klasie I szkoły podstawowej; Szkolny wymiar dojrzałości dzieci do uczenia się matematyki; Dojrzałość do uczenia się matematyki dzieci sześcioletnich; Psychologiczna użyteczność oceny poziomu rozwoju funkcji wykonawczych u dzieci przedszkolnych w kontekście przewidywania powodzenia szkolnego; Co kryje się pod pojęciem gotowości społeczno-emocjonalnej dzieci sześcioletnich do rozpoczęcia edukacji szkolnej?; Obraz szkoły w wyobrażeniach dzieci pięcioletnich.
Status dostępności:
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 40489 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej