30158
Książka
W koszyku
Zawiera nast. art.: Cz. I: Komunikacja - diagnoza, możliwości językowe i komunikacyjne [Psychologiczne aspekty języka i mowy; Zaburzenia rozwoju mowy i komunikacji u małych dzieci z autyzmem. Dylematy wczesnej diagnozy autyzmu; Język, mowa i komunikacja u dzieci z FAS - doniesienie z badań; Mowa i język dzieci z zespołem Downa - czynniki zakłócające; Zaburzenia substancji segmentalnej czy wielowymiarowe zaburzenia rozwoju mowy dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia?; Komunikacja z dzieckiem z syndromem apallicznym - dylematy diagnostyczne]; Cz. II: Komunikacja - relacje interpersonalne, komunikacja społeczna [Dzieci ze specjalnymi potrzebami komunikacyjnymi - rozważania o możliwościach komunikacyjnych; Wczesne zabawy interakcyjne jako płaszczyzna rozwijania umiejętności komunikacyjnych u dzieci z zespołem Downa; Dziecko z zespołem Möbiusa w komunikacji interpersonalnej; Zaburzenia mowy i komunikacji w świetle relacji interpersonalnych; Wybrane aspekty procesu komunikacji u dzieci i młodzieży niedostosowanych społecznie]; Cz. III: Komunikacja - grupa rówieśnicza, edukacja integracyjne [Komunikacja dzieci przedszkolnych w grupach integracyjnych; Wybrane aspekty komunikowania w klasie integracyjnej; Sytuacja szkolna uczniów z zaburzeniami mowy w klasie i grupie rówieśniczej; Kompetencja komunikacyjna dzieci z niepełnosprawnością umysłową w stopniu lekkim w warunkach edukacji integracyjnej i specjalnej]; Cz. IV: Komunikacja - wspomaganie rozwoju i terapia [Wybrane zagadnienia terapii dziecka z zaburzeniami rozwoju mowy i komunikacji; Wspomaganie rozwoju komunikacji i odżywiania dziecka z rzadką chorobą genetycznę; Wspomaganie pozawerbalnej komunikacji dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym i głębszą niepełnosprawnością intelektualną przez stymulację rozwoju emocjonalnego; Znaczenie i wykorzystanie komunikacji wspomagającej i alternatywnej (ACC) w porozumiewaniu się z osobami z głęboką niepełnosprawnością intelektualną; Posługiwanie się prostymi instrumentami perkusyjnymi sposobem bezsłownego komunikowania się dzieci; Wspomaganie ounikacji niewerbalnej między dzieckiem a nauczycielem przez muzykoterapię; Wspomaganie komunikacji niewerbalnejosób z niepełnosprawnością wzrokową przez sztukę; Wspieranie komunikacji osób niesłyszących w wirtualnym świecie internetu; Wybrane aspekty diagnozy i terapii trudności komunikacyjnych u dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego].
Status dostępności:
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 40780 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej