30158
Książka
W koszyku
Zawiera nast. rozdz.: Współczesne problemy pedagogiki medialnej jako wynik diagnozy społecznej, kulturowej i edukacyjnej uczniów i nauczycieli szkół podstawowych; Podstawy teoretyczne planowanych badań (teoria społecznego uczenia się, teoria dotycząca niepowodzeń szkolnych, mechanizmy uzależniania się, społeczno-kulturowe podejście do uczenia się, teoria potrzeb, teoria relacji między odbiorcą a nadawcą, teoria oczekiwania-wartości, teoria Marshalla McLuhana dotycząca mediów, teorie starzenia się, typologia społecznych form korzystania z mediów, symboliczny interakcjonizm, konektywizm); Studium przypadku w eksploracji wybranych problemów pedagogiki medialnej; Niepowodzenia szkolne na zajęciach komputerowych, Uczeń zagrożony uzależnieniem od mediów elektronicznych, Media elektroniczne w świecie wychowanków z domu dziecka, Uczennice szkoły podstawowej a przemoc w cyberprzestrzeni, Nauczyciel wobec trudności dydaktyczno-wychowawczych podczas zajęć komputerowych w klasach IV-VI szkoły podstawowej, Emerytowany nauczyciel a cyfrowa rzeczywistość.
Status dostępności:
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 40622 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. 357-368. Indeks.
Uwaga dotycząca finansowania
Finansowanie: Uniwersytet Śląski w Katowicach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej