30158
Książka
W koszyku
Zawiera nast. rozdz.: Organizowanie i udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej na podstawie obowiązujących przepisów oświatowych; Diagnoza funkcjonalna; Wybrane metody stosowane w diagnozie funkcjonalnej i ich charakterystyka; Sprawność ruchowa (motoryka duża); Sprawność manualna i grafomotoryczna (motoryka mała); Percepcja wzrokowa; Orientacja w schemacie ciała i kierunkach w przestrzeni; Percepcja słuchowa; Mowa; Myślenie; Wybrane aspekty funkcjonowania dziecka w sferze emocjonalno-społecznej (dziecko w sytuacjach zadaniowych i zabawie); Diagnoza funkcjonalna oraz opracowanie programu pracy terapeutycznej dla dziecka czteroletniego.
Status dostępności:
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 41254 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 174-177, wykaz aktów prawnych s. 178.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej