30158
Książka
W koszyku
Zawiera nast. treści: Zadania szkoły; Warunki niezbędne do opracowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych; Zasady pracy z uczniem niepełnospr. w oparciu o funkcjonujące zasady ortodydaktyki według Lipkowskiego; Zasady prowadzenia zajęć terapeutycznych; Czynności, które powinny poprzedzać budowanie programu; Rodzaje programów dla uczniów; Osoby odpowiedzialne za opracowanie indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego; Struktura indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; Procedury osiągania celów rewalidacyjnych; Wybrane metody i ćwiczenia; Ocenianie; Ewaluacja programu; Treści kształcenia na poszcz. stopniach nauczania na poziomie gimnazj..
Status dostępności:
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 40797 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na s. tyt.: Przygotowane w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 13 stycznia 2005 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół dla uczniów z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym. Tyt. grzb.: Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne : gimnazjum.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 90-93.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej