30158
Książka
W koszyku
(Prace Naukowo-Dydaktyczne Kolegium Nauczycielskiego w Gliwicach. Integracja, Nauczyciel, Wychowanie ; t. 3.)
Zawiera nast. rozdz.: I. Wybrane zasoby osobowości jako składniki struktury kompetencji pedagoga specjalnego: Pedagog specjalny - osobowość i możliwości jej formowania; Motywy wyboru zawodu pedagoga specjalnego; Nauczyciele wobec edukacji alternatywnej - w kontekście potrzeby samorealizacji; Mądrość jako cel i sens kształcenia pedagogów; Myślenie dywergencyjne i zachowania twórcze przyszłych pedagogów specjalnych; II. Kompetencje prakseologiczne nauczyciela szkoły specjalnej: Ocenianie jako obszar kompetencji nauczyciela zintegrowanego pracującego metodą ośrodków pracy; Pedagog specjalny we współczesnej rzeczywistości edukacyjnej; Praca z osobami z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym w opinii słuchaczy Kolegium Nauczycielskiego oraz nauczycieli - analiza wyników badań własnych; Współpraca nauczycieli i personelu medycznego szkoły przyszpitalnej z rodzicami dziecka chorego; III. Pedagog specjalny w procesie rozwijania kompetencji komunikacyjnej i terapii zaburzeń mowy dziecka: Strategie terapeutyczne w procesie usprawniania funkcji mowy i języka u dzieci z deficytami rozwoju w świetle założeń pedagogiki leczniczej Marii Montessori; Integracyjne walory muzyki jako elementu wspierającego terapię logopedyczną w psychogennych zaburzeniach mowy; IV. Nauczyciele wobec integracji szkolnej: Postawy nauczycieli wobec integracji szkolnej; Nauczyciel wobec dylematów kształcenia integracyjnego ucznia z wadą słuchu.
Status dostępności:
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 40803 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej