29957
Książka
W koszyku
Marketing dla bystrzaków / Jeanette Maw McMurtry ; przekład: Jacek Romański. - Wydanie V. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright © 2020. - 442 strony : ilustracje ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
(W Prostocie Tkwi Siła)
Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI. Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych! Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.
Status dostępności:
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 42553 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Marketing for dummies
Uwaga ogólna
Na okładce i stronie tytułowej : septem.pl.
Na okładce: Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI ; Tworzenie perfekcyjnego planu marektingowego ; Wykorzystanie różnorodnych mediów: mobilnych, społecznościowych i innych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej