29969
Książka
W koszyku
(Engram)
Zawiera nast. cz.: I. KSZTAŁTOWANIE ROZWOJU SPOŁECZNO-EMOCJONALNEGO DZIECI: 1.Społeczno-emocjonalny rozwój dziecka, czyli o poznawaniu i rozumieniu siebie oraz świata; 2.Treningi umiejętności społecznych dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 3.Kształtowanie umiejętności społecznych dzieci poprzez gry i zabawy; II. WSPIERANIE ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH DZIECI ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI: 1.Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się; 2.Wspieranie rozwoju kompetencji społecznych u dzieci głuchych i słabosłyszących; 3.Dzieci z zaburzeniem przetwarzania słuchowego (APD); 4.Kształtowanie umiejętności społecznych dziecka z niepełnosprawnością ruchową; 5.Dzieci niepełnosprawne intelektualnie; 6.Dzieci z chorobami przewlekłymi; 7.Analiza społecznego funkcjonowania dziecka z ASD - przesłanki dla praktyki terapeutycznej; 8.Dzieci zaniedbane środowiskowo; 9.Trudności w kształtowaniu umiejętności społecznych dzieci związane z różnicami kulturowymi czy językowymi; 10.Dzieci zdolne i uzdolnione; 11.Dziecko w sytuacji rozstania rodziców; Cz. III. ROLA NAUCZYCIELA W KSZTAŁTOWANIU ROZWOJU EMOCJONALNO-SPOŁECZNEGO DZIECI : 1.Nauczyciel - jego wartości, przekonania i postawa; 2.Wpływ oceny na kształtowanie umiejętności społecznych dzieci; 3.Rozwój społeczno-emocjonalny dziecka w przedszkolu Montessori.
Status dostępności:
Filia Ostrów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. OW 41336 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej