174436
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wydanie III zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 409, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Klasyfikacja systematyczna
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 160814 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II 161902 [Wypożyczalnia - wolny dostęp] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Bibliogafia na stronach 397-400. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej