173744
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler ; [tł. z ang.]. - Wyd. 7. - Warszawa : Gebethner & Ska, cop. 1999. - XXX, 743, [1] s. : rys., wykr. ; 27 cm.
Temat
Klasyfikacja systematyczna
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III 6753, III 6752, III 6751, III 6848 (4 egz.)
Wypożyczalnia Wolny Dostęp
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III 6754 [Wypożyczalnia - wolny dostęp] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej