181587
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Płyta zawiera teksty artykułów: Mihilewicz Stanisława. Integracja wzrokowo-ruchowa w różnych postaciach dziecięcego porażenia mózgowego // Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 1998 nr 1 s. 85-93 ; Wardęga Grażyna. Indywidualny proces terapeutyczno-edukacyjny dla dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym // Kwartalnik Edukacyjny. - 2003 nr 2 s. 61-72 ; Borkowska Maria. Mózgowe porażenie dziecięce // Przyjaciel Dziecka. - 2000 nr 7/9 s. 4-5; Gruba Joanna. Terapia logopedyczna dziecka z porażeniem mózgowym // Auxilium Sociale. - 1997 nr 3/4 s. 204-214; Jegier Aneta. Usprawnianie funkcjonowania psychoruchowego dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym (mpd) // Rewalidacja. - 2003 nr 1 s. 36-54; Kantyka-Kowalska Małgorzata. Kształtowanie prawidłowego odruchu ssania i żucia u dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym // Auxilium Sociale. - 1997 nr 3/4 s. 215-219; Mihilewicz Stanisława. Bezpośrednia pamięć wzrokowa i grafopercepcja u dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym (MPD) // Auxilium Sociale. - 1998 nr 1 s. 9-21; Mihilewicz Stanisława. Wpływ terapii na opanowanie pozawerbalnych sposobów porozumiewania się u dziecka niesłyszącego z zespołem mózgowego porażenia dziecięcego (MPD) // Audiofonologia. - T. 17. - (2000) s. 187-200; Stecko Elżbieta. Zaburzenia mowy u dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym (m.p.dz.) // Rewalidacja. - 1997 nr 2 s. 54-67.
Status dostępności:
Wypożyczalnia zbiorów specjalnych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD 422 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Nagranie własne Książnicy Pedagogicznej w Kaliszu
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej