25161
Książka
W koszyku
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Mjaa one w większości charakter teoretyczny. Przedmiotem analizy autorki stało sie pojęcie "geometria", miejsce tej dzieciny matematyki w kocepcjach pedagogicznych i programach nauczania, psychopedagogiczne podstawy kształtowania sie intuicji geometrycznych w okresie dzieciństwa, charakterystyka dyspozycji dziecka do uczenia sie matematyki i geometrii, drogi i warunki geometrycznego poznawania świata. W rozdziale szóstym przedstawiła przykłady praktycznych rozwiązań związanych z budowaniem w umysłąch dzieci pojęc dotyczących figur płaskich i przestzrnnych, poznawaniem i rozumieniem zjawiska symetrii. Opracowanie przeznacozne jest dla studentów wczesnej edukacji, nauczycieli praktyków, nauczycieli akademickich.
Status dostępności:
Filia Pleszew
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PL 33402 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. 253-260.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej