29969
Książka
W koszyku
Zawiera nast. cz.: Teoretyczne konteksty motywacji do uczenia się; Potrzeby autonomii, kompetencji i relacji z innymi a motywacja do uczenia się; Rola otoczenia spolecznego w stymulowaniu motywacji do uczenia się; Metodologiczne założenia badań własnych; Motywacja do uczenia się uczniów w młodszym wieku szkolnym w świetle wyników badań własnych; Motywacja do uczenia się uczniów w młodszym wieku szkolnym z perspektywy nauczycieli; Synteza wyników badań i wnioski końcowe.
Status dostępności:
Filia Ostrów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. OW 40886 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 245-267.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Uniwersytet (Białystok). Wydział Pedagogiki i Psychologii.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej